ביטוח דירה

 רכישת דירה או שכירתה היא אולי ההשקעה הגדולה ביותר עבור משפחות רבות. ההשקעה ברכישת הבית, בשיפוצו וברכישת אביזרים וריהוט אינה רק כספית אלא גם רגשית. ביטוח דירה מספק את השקט הנפשי והידיעה כי רכושכם מוגן. קבוצת לידר מספקת ללקוחותיה פוליסת ביטוח דירה, הכוללת הרחבות ושירותים מיוחדים, והכל במחיר משתלם.
 
ישנם שלושה סוגים של ביטוח דירה:
  1. ביטוח מבנה – מבטיח שיפוי לנזק שייגרם למבנה עצמו
  2. ביטוח תכולה – מבטיח שיפוי לנזק שייגרם לתכולת הבית
  3. ביטוח משולב – מכיל את ביטוח המבנה ואת ביטוח הדירה גם יחד
 
ביטוח מבנה
ביטוח מבנה הוא חלק יסודי וחשוב בהבטחת רכושכם. ביטוח מבנה לדירה מספק לכם שקט נפשי וידיעה כי במקרה שחלילה נגרם נזק לביתכם, אפילו עד כדי צורך בבניה מחדש של הבית – אתם בטוחים.
ביטוח מבנה מכסה נזקים שונים כגון: רעידת אדמה, אש, נזקי צנרת ומים.
שטח הדירה המכוסה בפוליסה כולל את: הדירה והמרפסות, צנרת ביוב ואינסטלציה, מתקני הסקה ודוודים, צמודי מבנה (ארונות מטבח, אסלות וכד')
ביטוח מבנה לא כולל את: ערך הקרקע, דשא וצמחיה, רכוש שאיננו צמוד לדירה, חלקים המשמשים לעסק בלבד- ניתן לקנות לכך כיסויים בתוספת תשלום.
חישוב סכום הביטוח:
ביטוח מבנה נעשה בדרך כלל על בסיס ערך כינון (סכומי הביטוח למבנה נקבע לפי ערך בנייתו מחדש). התקופה הקבועה להשלמת הכינון (החזרתו של הרכוש למצבו רגע לפני הנזק) בביטוחי מבנה היא 6 חודשים.
 ביטוח מבנה למשכנתא
פוליסת משכנתא היא פוליסה שהבנק המלווה מחייב את לוקח המשכנתא לעשות, כדי להגן על הבנק מפני מקרים בהם לא ניתן להחזיר את ההלוואה עקב פטירת הלווה.
הפוליסה כוללת ביטוח חיים ומותאמת לגובה ההלוואה ולתקופתה ובמקרה של פטירת הלווה/הלווים, מקבל הבנק את יתרת סכום ההלוואה מחברת הביטוח.
הפוליסה כוללת גם ביטוח מבנה על בסיס ערך כינון ומשועבדת לבנק המלווה. כך שמבקרה של נזק חמור עד אובדן מלא של המבנה, יש כיסוי ביטוחי לצורך הקמתו מחדש של המבנה. פוליסת המבנה כוללת כיסוי לנזקי צנרת ומים.
 
ביטוח תכולה
ביטוח תכולה הוא הדרך הבטוחה לדאוג לכך, שגם אם חפצי הערך שלכם יגנבו, או יפגעו חס וחלילה בשרפה, או מקרה אסון אחר, תוכלו לחדש את תכולת הבית מבלי לדאוג להוצאות.
ביטוח תכולה מספק כיסוי לנזקים שנגרמו לתכולה המצויה בבית מגורמים שונים: נזקי מים, נזקי אש, נזקי טבע ורעידת אדמה, פריצה וגנבה, נזק בזדון.
ערך תכולת הבית יקבע על פי הצהרה של המבוטח או על ידי סקר מעריך מומחה, במיוחד במקרים בהם שווי התכולה גבוה וכולל פרטים יקרים במיוחד. להרחבות ושירותים נוספים, אותם ניתן לרכוש במסגרת ביטוח דירה לחצו כאן.
לחצו לקבלת הצעת מחיר ביטוח דירה מתואמת לך אישית